سیاست مرجوعی و عودت
بررسی اجمالی
سیاست بازپرداخت و بازگشت ما تا 7 روز مهلت می باشد. اگر بیشتر از 7 روز از خرید شما گذشته باشد، ما نمی توانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه دهیم.
برای واجد شرایط بودن برای بازگشت و مرجوعی، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.
موارد غیر قابل برگشت اضافی:
- کارت هدیه
- هزینه پست پرداخت شده
- تخفیف اعمال شده روی محصول
برای تکمیل بازگشت شما، به یک رسید یا مدرک خرید نیاز داریم.
به هیچ عنوان بسته خود را بدون هماهنگی پشتیبانی سایت مرجوع نکنید و حتما درخواست مرجوعی خود را ثبت کنید و منتظر تایید درخواست خود باشی تا کارشناسان مجموعه شما را کامل راهنمایی نمایند.
روش بازپرداخت
پس از دریافت و بازرسی مرجوعی محصول شما، پیامکی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.
در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار به کیف پول شما در پنل کاربریتان در مدت معینی از روز اعمال می شود.
شرایط کالا های فروش ویژه
فقط کالاهایی که قیمت معمولی دارند قابل استرداد هستند. اقلامی که در فروش ویژه می باشند قابل استرداد و مرجوع نمی باشند.
مبادلات
ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، درخواست تعویض و مرجوعی خود را در پنل کاربریتان ثبت نمایید.
هدایا
در صورت ارسال هدیه همراه کالای اصلی، هدیه ارسالی قابل مرجوع نمی باشد.
ارسال و بازگردانی
برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را پس از تایید درخواست مرجوعی به ادرس ارسالی توسط کارشناس ارسال نمایند.
شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه حمل و نقل غیر قابل استرداد است. در صورت بازپرداخت، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.
بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد، متفاوت باشد.
اگر اقلام گرانتری را برمیگردانید، میتوانید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.